24 November, 2009

Huhuhu...Sakit gak hati di buatnyer...

ANDA TERLALU KURUS??
INGIN MENAMBAH BEDAN BADAN??


.................................

Maybe korang selalu dengar iklan nie di TV kan..??
hihihi..
And sudah tentulah aku org yang paling terasa bila tiap kali iklan tue kuar!!!
huhuhuhuhuh~~~
SEdih thap karma ooo........
Aku nk gak bentuk badan yang ideal..
Bukan kurus melidi mcm skg nie....
But korang jgn salah fhm pla..
Aku cukup mensyukuri nikmat and gift daripada Allah tauu...
Cuma tak nak arh berada dlm lingkungan budak2 yang nmpk cm tak cukup makan jer..
Ehhhh........
aku kuat makan tau...
Selera tak pernah hilang..
Kalau nk makan..
Takkan miss punya........
So, saper yang ada idea and cadangan nak tambahkan berat bdan and bentuk bdan aku nie..
Plez lah kongsi2 idea tuh k...........
hihihi.............
aku nak juga hepi cm dea ney...............





.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: