24 November, 2009

KEcewa?? Hepi?? taw sowt??

Heheh..
Blocking kunu ar..
Napa tuee??
heheh..
Ntahlah ...
kadang2 bila kita berada di satu situasi yang semua orang pelik dgn attitude kita...
me myself felt like BEBAS..plus Happy semacam..
Yeah...
aku,admire dea tahap karma lah..
Ntah napa...
Mungkin dea cukup sempurna di mata aku kot...
Cara dia bawa diri..
Cara dia buat keja..
Cara dea tgk orang..
Cara dia berjalan...
Hurm.....
Semua lah..
hihi...
Walaupun Ain selalu ejek dea 'R' x brape nk baik...
haahha..
But itulah dea kn??
And now dea tu slowly lenyap dari hidup aku...
hehehe..
N muncul pla org baru...
Guess who??
Dea kwn yg agak lme dah kenalnyer...
heheh..
tak sangka dea baik...and caring gtu..
hehehe...
But aku tak minta relationship kmi more than frenz..
Biar lah kmi mesra yg hanya mesra sebagai 'bestie'
taknak arh feeling2 nie..
Benda nie sangat asing tuk aku..
And feeling2 tu aku tumpukan more untuk seseorang yg sgt2 hargai aku..
Cuma kadang2 aku sendiri pun tak taw..
npe aku nk lagi kt dea...Sedangkan aku dah labelkan dea tuh just watak sampingan...
Hurm..
DUNIA REMAJA...
hahahaha..
Aku ingat lagi nasihat Ain..
Yup.!!



Dunia Remaja memang mcm tuh lah kan..
Ada satu benda yang kita dapat..And kita tak mungkin akan berpuas hati dengan apa yang kta dah dpt..
And aku,
Totally tak suka berada dalam naungan budak2 yang frust giler due to L.O.V.E ...

LOVE tu indah wha.......


So, aku taknk anggap LOVE tue satu benda yang boleh wat aku frust menonggeng..
Hehehe....

.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: