31 January, 2010

Jiwa remaja wha~

Ntahlah aku pun ndak tahu nie napa aku cm gila2 ow dis year.. Mw ckp aku ney pemalas.. memang besalah tue.. suma orang pun tahu..mw ckp aku ney ada msalah dalaman.. tak juga.. heran2.. semakin hari semakin pelik dah aku nie.. Apa maw jadi owh.. Sekolah pun kalau boleh tak maw lah pie.. Coz yalah.. di skuwl pun teda belajar skg.. ( bizi ngan sukan lagiii ) , Ehhhhh... Geram btul... Dah tue... Aku tak taw lah kan.. Tapi semenjak ada jax internet di umah kesayangan aku nie, suma benda aku tak layan dah.. kalau dulu 24 jam ngan televisyen, tapi skgdah tak.. Hahahaha! Mampusssss.............. Dah lah nak SPM tahun ney.. nak kena sound gak aku ney oleh someone.. Tempoh ari mem dah bising.. coz baju sekolah tak basuh lagi.. ahahaha..~ Pa maw jadi owwh.. ~ yuyu.. yuyu..
.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: