31 January, 2010

Langkah Pertama!



MENGURANGKAN ADDICT AKU KAT INTERNET


. . .hahahaa... kali ney aku akan cuba step by step untuk mengurangkan perasaan addict aku terhadap internet ney.. Walau harus ku renangi laut china selatan tueee... hhahahah! ada hati whaaa...




. . .Langkah pertama yang aku akan buat ialah . . .




JENG..




JENG..




JEnG...



mula2 fb aku mcm gini bh..

then aku tukar dh..

aku pie delete suma pic..

hahaha..

ntah, apa motif aku mw padam pic..

hehehehe~

biarlah....

and then aku pilih gmbr tangan nie..

tengok.. tengok.. tengokkkkkkkk

lihat perubahan nya arh..
hihihihih....

tiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggg
!

So, pasni aku akan update kn semua step2 yang aku amik tuk aku mengurangkan obses aku kat tenet ney..

hehehehe~

Chow!







.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: