06 February, 2010

Day for me and my friend.. hehehe

Hari ini... aku kuar ngan kawan.. nak siapkan keja addmatz together.. (tak ceap pown..) hehehe.. So, aku, aishah ngan ain ney lepak arh kat library Kk tue haaa.. And honestly, first time aku menjejakkan kakiku ini kat library kk nie taw... selama nie duk tengok dari luar jerrr... skg msuk dalam sekali.. heheh.. Hurm... bagus gak lah library tue.. But, one thing yang I tak suka.... huhuhuhu.. MAkcik2 kat sana sumerrr garang2 laaaaa.... Ada satu ketika ney, makcik tue sound plus marah2 kat kami sekumpulan.. huhuhu... tapi betul gak lah kan.. dah nama pun LIBRARY.. so owez kena being senyap lah kan.... takpe..takpe.. cobaan... so, nie some pic yang aku uploaD hehehehe.. ..
Peace Gurlz..!!
Gadis2 Cermin ker??







Ain .. Sue.. and Yuyu....
Sweet being together.. Lama giler aku tak lepak ngan member aku yang duk tengah2 tuee..
banyak perubahan dea skg..
terutama dari sgi penampilan..
SYBAS..
I lyke it..
hehehe




Wardah... Suelis and Yuyu
Friend Forever my DeaRRr...
Muahhhx!
===================================================




Pastu aku ngan member2 yang cute miut tue... decide nak tengok wayang. But c Ain nie plak tgk wayang ngan pakwe dea.. hahah.. kmi taknak arh kacau daun.. so aku ngan icha tengok wayang sesame .. and wayang yang kami tengok tue best sangat.... 2 Hati 1 Jiwa.... 10 star lahhhh... seedy siooottt.... and Fauziah nyer watak dalam citer tue sangat menyeronokkan... but ader gak orang tak suka... baru tadi pagi aku belek surat khbr abah aku yang terbiar kat atas meja makan tue haaa.. Dorang kata watak Fauziah dalam wayang tuee gedik laaa, lantaran vocal tak baik laaa.. Tapi bagi aku ok jer pown . . hehehe.. Cute arh dea.... And it was FUN!


.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: