21 February, 2010

Kehilangan aku . .

Entah kenapa setelah sekian lama, aku tidak lagi memanjakan diri dengan diari terbuka ney.. hehe.. bukan x lalu nak taip-menaip nie. . Cuma yelah kan.. Bos besar.. Sibuk memanjang laaaa.....hahah.. Nie kes perasan lah yerrr? hahaha.. Apa2 pun . . Jom ikuti kisah-kisah yang menarik yang happen kat aku last week... hehehe.. jenk . . jenk. . .jenk . .
1. Sukan sekolah :
Huuhuhhu.. . Rumah SIGMA menang. . .ALFA yang last . . .ahaha.. Tapi appa yang penting geng rumah sukan aku ader MR SPONGEBOB tuee .hehehe.. One of my friend sukarela bwa outfit tue tuk pebarisan. Mmang sweet sangat.. . .hahaha..
(p/s : aku ader gmbr ngan SPongeBob besar tueee... tpi member aku kata gmbr aku kena sabotaj ! wakakaka. . . takpelah. . . )


2. Budak Junior :
Erm, nie yang aku suka sangat2. . Bila difikirkan mula2 tue kan.. Memang aku tak nak menerima kehadiran budak2 junior ney haaaa... tapi memandangkan tetiba wujud plak naluri kekakakan aku tue (heheh) so, aku gak lah yag merajinkan diri untuk menyambut kedatanagan budak FORM 4 sekolah kami.. . . . hehehe..
( p/s : fulaweiiii... dak lelaki sumerr tinggi2. . .dak ppuan sumer tomei2. . .)

3. Stress Out :
Bukan aku yang ngade nak kongsi masalah ney . .tpi memang aku sje nak share . . dah nme pun blog aku kn . . hehe. Takdelah .. sepanjang minggu lepas . . aku become sensitive sesangat . . Aku pun x thu kenapa. . ? kadang2 dunia orang tak faham apa yang cuba kita buat untuk dorang. Kadandg2 kehidupan nie di salah tafsirkan oleh orang di sekeliling kita kn. . .
(p/s : aku gaduh ngan kawan .. . . . . .sob . sob . sob )

4. Hadiah dan hadiah lagiiiii. . .
Hehee.. Thanx to my mom and member aku . . coz bagi aku patung yang kiut2 blake. . .hehehe..
.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: