04 July, 2010

Cerita semalam.

oke.
Tarik nafas.
take a deep breath.
Fuh!
Then, SMILE :)


Semalam , yeah. aku masih sakit. Demam dan juga flu yang agak menjengkelkan. Semalam juga aku minum APPLE punya minuman hasil kerja tangan pekerja YOYO. Sedap. Lama tak minum, ekceli rindu. ngee~ Dan semalam juga, bingung. Maw makan ubat apa? Paracentamol? err. . Paramore? ahahaha! Bingung. Sebenarnya, aku saja maw bagitahu yang aku kehabisan ubat. Seyesly. HABIS! Aku tak sure, adakah aku yang terlalu obses ngan ubat? Atau...... Ada orang yang makan ubt aku. Jeng3x. aku tak tahuu. eheh.

Semalam, aku jalan . Opss. BUKAN. Tuisyen ok? Aku date jap. Stay dulu ngan ain and Myr. Dui, sweet jak aku tgk dorang , walaupun time tuh aku ngan dunia aku sendiri. KETANDUSAN mencari kerusi. Aku penat. Aku pening lae. Sudahlah CP tuh macam pasar. Adeyh.

Ehem2,
ermmmmmmm. .
Errr . .

Anu..


..
...
....
.....
......
........
.........


Aku dapat gelang neyh. Ehehe, happy skit. Coz ada namanya dicatit di sana. Ahahaha. Aku taknak buka gelang tuh. And hopely, jangan pernah ada spot check ! Amin.



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: