10 July, 2010

Kontek Lens Buat orang jadi Tak Cantik?



oke. Lihat, lihat dan lihat. Memang berbeza,rite?Tapi, aku tetap dengan pendirian aku! ada kontek lens ataupun wear glasses, aku tetap CANTIK!
( sumpah, aku yakin and percaya diri )
URGGHH!!! Malas maw fkir. Meh aku ringkaskan.!



si K : yu.. [ ingatkan maw ushar aku ]
budak bertudung pepel : pa ? [ slumber ]
si K :BIDAK(HODOH) nie kaw pakai kontek lenz [minta puji PLUS RambangMATA terus melihat keberadaan KONTEK LENS aku!]
budak bertudung pepel : uh ? Oke.




Kesimpulan :
Timee PJ ( Ala, yang maen2 tuh bah. Apa tuh ? Senaman.? haaa.. Itulah tue. Aku tak akan pakai lens okey? So, WTH kw tiba2 memanas PLUS tak puas hati ngan aku ? Kw rindu kowt ngan kontek lens aku ? KAn3 ? Alalala.... Kesiannya kw, pakcik! Nantilah aku belikan kw lens yang warna putih tuh, biar melalak orang sebaik jak tengok kaw! BLUEK!

p/s : Lens dan spek mata penyelamatku!



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: