05 July, 2010

Sekolah. ( sigh )

kerana . . DIRIKU BUKAN AKU . . .

Oke. Dot. Dot. Dot. Diriku bukan aku . . ?EH! apa neyh? ahahaha. Lagu Tilu bh. Aiyer. Bingung2. Aku suke layan lagu tuh. ntah napa. Biarlah. Aku tak mw fkir ! Pala aku cukup buntu bh. Erm, Thanx fr the RESULT. Yai. NO .2 ? A bit sad. Tapi DIRIKU BUKAN AKU. . ahaha. ( sekali lagi ) .Anu, congratz kepada kesayangan saya NURAIN a.k.a YENYEN , kerana berjaya menumpaskan aku. Dia dapat no.1 Beb! aku bangga. Takpa. Sama2 kita kan yen. Ehehe. :) Cita sal sekolah nieh. . Aduiiii. . Aku masih sakit ouw. Kira namaw jak datang tdi. Kat kelas pun aku rasa macam aku di LONDON ja. Aiyer! Musim hujan, RITE? kepada PENDUDUK SABAH. PLEASE BAWA PAYUNG BERSAMA ANDA! hehe.



[cuba untuk mengembangkan hidung sebesar yg boleh!]
.wakakaka.


[ gelang tuh bah, mcm jam neyh. Bagus2. Xkan kena rampas ]
.amin.

me? kimia? ahaha.
[ bahagia. . ku rasa. . . . ]
.
..
...
..........
....................
...............................
............................................
........................................................
.................................................................
............................................................................

HAH! KEJADIAN selan beberapa MINIT!


wakaka. PEDUP!
p/s : sya sakit bah, bukan malas arh! hehe



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: