06 September, 2010

Chantek!

Oke, one word one! PENAT.
Totally penat yang teramat sanagt. Huhuhu. Tapi. aku sanagtlah puas hati coz bilik aku dah tip top! hahaa. Cool jak aku tgk bah. Bagus2.
Selebihnya , jom kita tgk gmbr2 yang sempat aku snap tdi .

JOM




oke, gambar neyh sebelum aku kemas2 . Actually, niey bukan gamabr yang sepatutnya. Coz, gmbr neyh terlampau lah semak. Aku dah start kemas time nie. Ntah, barang habuk 20 inci , buku yang terlalu berselerak. MasyaAllah, aku hidup di kandang kah lagi neyh ? Bersin-bersin jak aku ouww. huhu~

Taraaa! Jeng-jeng.. Kemas kan ? ? Jangan ingat aku neyh ndak pandai mengemas arh. Cuma agak malas jak kadang-kadang. Bukan apa, timing tuh bah. Ndak pandai mau memahami neyh. Lagi-lagi time exam. Fuh, di situ lah buku segala zaman keluar. Hahaha. Funny, rite ? But. . aku terima. Coz, meja aku kemas. haha!

haaaa! ini keja seni aku. Ceh, seni knun arh ? Padahal teda2 bah. Erm, ya. Aku pengguna setia safi balqis. :) And kotak yang ada tu.. cm malas maw buang. Then, aku jadikan kotak tu sebagai kotak tempat letak pendrive2 . Ahaha. Ehem2. Pendrive aku just yang kat tengah tuh k? Yang tepi2 tuh. Netaw, sepa punya. Wakakakaka.

Part paling aku suka. Really love my katil. Muahh!


.................
.............................
.....................................
................................................
...........................................................




TARA!
Gambar budak senteng ! hehe.


P/s : kejadian menge - TEST tudung bru. :)





.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: