04 September, 2010

Flightless Bird~

Ehem ehem.
Saja maw promosi lagu. hehe. Cuba bah dengar luk lagu yang ada dlm blog c YUYU LiPLaP neyh. Best kan ? Aku sure memang ada yang tertidur neyh. huhuh~ syahdu2.



STOP! berjiwang saja! No . No. No.



Fuh, penat ouw. Jap, tarik nafas. Actually, aku langsung teda idea maw update neyh blog. Keja aku just baca blog orang. Haaaa. Lagi satu, yang bestnya----> [ aku tolong mem aku buat kuih .] hehe. jangan jeles. Memang best lah. Benda tuh memang dah jadi rutin setiap hari raya. Tolong- menolong. Erm , penat ? Of course lah sayanggss. Ahaha, masih aku ingat. Cean yen2 . . Dua hari sebelum cuti sekolah. Yeah, aku tak masuk kelas. Secara detailnya.... aku tak datang sekolah. Tapi, memang berfaedah pun aku tak datang sekolah . Oke, kalo aku datang gak sekolah, ada gak kelas cikgu tak masuk. If cikgu ada masuk... komfom xbelajar, you. Eh, kenyataan neyh. Bukan alang-alang.



Ceta pasal sekolah. Huh, aku agak kecewa sket. huhu. Still dont get apa yang aku maw. Yang lebih memilukan. . Addmath aku G A G A L . I repeat , G A G A L. MasyaAllah. Entahlah bah. Aku pun bingung2 neyh. Aku agak kiciwa gak lah. Tapi, aku lek jak neyh. Coz aku tau. Trial aku tak maw maen2 gie. InsyaAllah. .



Erm, apa lagik ? Netaw neyh maw ckp apa. ahahaa. Kili.


Lalalala~





Opppz .. [ sensitif ]




Nananana~






Erm, tu jak lah .

[ BLUEK! ]





.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: