24 September, 2010

lama kan tak update :))

MOOD : MENJAWAB SEGALA PERSOALAN.

HAHAHAHA.
Ketawa ? Napa ? Ada yang tak suka ? Blueek for you larh. ahaha. Napa lama tak meng-update ini belog ? Sebab aku malas. Tambahan lagi, ( waaa, fenomena membuat karangan dah kuar ) hehe. . Really need to stop by addicted on it . Besides, i hve to prepare myself for my coming exam ------> SPM . My mom oredi took that hongki dongki lappy. . Huhu. fine, its olrite . . Saya kena faham dan sedia menerima :))

MOOD : SEDANG MENDUDUKI TRIAL .

SPM ? Adoooi . It make me dizzy breezy! I hope that I can manage my own life . my own time. Now, everything gonna seems to fast for me. . SIGH. Kadang-kadang kita ndak rasa bah bahang yang kita kena hadapi. oke contoh . Aku tahu yang aku bakal duduk spm less then 2 month dari sekarang. But, i didnt make a change towards myself, my study. Still stand for my own 'pemalas' attitude. Whataya . . Eventhough i used to be such a perfect student, not really.. but i missed it a lot. I want my kerajinan come back. Cakap jak lebih , tapi tak tentu lagi buat tuh. Yeah, i agreed with it. i know exactly who i am.
:')

Aku ? Seorang student yang khusyuk dan sangat menghormati guru yang aku ada . Dalam kelas, mungkin aku agak gila sikit ngan member2 . Coz, dorang suma pun gila2 ma aku. Kadang-kadang , bermesraan secara berlebihan . Tapi, takpa ... coz kami sekelas suma pun perempuan . kami faham dengan perangai masing-masing. Bagi kami, nothing to be ashamed .

:)

Syahfiqah . Yeah, that's my name. Only Syahfiqah . Teda tambahan imbuhan awalan dan akhiran ok ? Ntah, apa-apa suda yang aku mengarut nie. Sudah. Sampai di sini saja.


p/s : sowi, mix bahasa .



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: