04 September, 2010

Kesilapan.

Yeah, everyone make mistake rite. So do I. Time pass me by. But, surely. . It never gave me a chance to change it . M I S T A K E ~ Definately, I hate it. Yeah, no one could be such a perfect human. But, I always wish for it. Eventhough , recently. . Many thing gone mad! Seemed like I'm the one that ruined everything. .



Life . Me ? Ok lah. Jangan pernah ada perasaan REGRET untuk hidup. Pernah sekali aku cuba untuk berjalan ke arah pintu kegelapan. Tapi, aku sedar aku di mana. Apa yang patut aku laksana . Kadang-kadang benda-benda macam neyh, buat kita alpa. Kan ?




Kesilapan seseorang itu ibarat pautan air yang tak akan pernah berpatah balik ke punca pertama. Mungkin, kita boleh membaikinya, TAPI tidak akan pernah sama seperti yang sebelumnya. KENYATAAN. Manusia pun begitu. Let says , aku makan epal. Oke, finish. Abis kering tuh epal. Then, boleh meh kita jadikan epal tuh bulat plus kilat2 balik ? Mustahil. Kalau lah boleh, gembira yen2, tiap kali yoyo dea habis, WINK! Ada balik . aha. Kidding , oke.



Jangan pernah mengalah dengan apa sekalipun dugaan.



Ya, aku cepat sangat melatah dengan apa yang terjadi dalam hidup aku. Masalah, gaduh, x cukup makan. ? semua lah bah. Kadang-kadang aku terfikir, duyh. . xboleh hidup neyh law tinggal di hutan sorang-sorang. ( Ya Allah, xmaw .) Oke. STOP. I'm start to being mad again. ahaaha. MYR. erm, aku suka ayat dea .

U've take the risk as the way i do. So, it's the risk. U've to face it.
not to grumble, but think the as the solver. :) even, sometimes, i make it. I meant, non-stop grumbling.but, at the end..u will knw the answer

POWER siott ayat dea. Terus ndak terjawab neyh aku. Ndak tahu maw cakap apa. Huhuhu.~ Thanx myr. :)



Oke. The ENd. Tiba-tiba, idea menghilang . Cowie :)


.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: