31 December, 2010

Alhamdulillah, 2011 telah tiba.

Lepas ni, kena lebih usaha. Jangan pernah mengalah lagi-lagi pasal study. Nanti ikit-sikit mau give up lah . . mau drop lah. Ahaha. Be tabah,yuyu .

Kalau aku dapat masuk mana-mana U nanti , am I still use this name arh ? " YUYU " . . Erm, mau jugak. Tapi malas bah mau menjawab nanti kenapa semua itu terjadi. Ahaha. Padahal nama Syahfiqah pun. Teda bah kena mengena dengan YUYU itu.

Sepanjang 2010, aku dapat rasa semua feeling-feeling yang unik lagi kerenn gitu. Pernah juga hati aku berpaling tadah dari sang pujangga. LOL. Diam-diam kamu sana. Then, aku pernah gaduh juga dengan Ain. Tapi itu terlalu lama sudah. Time dia dengan first kapel dia kat teknik tuh. Palui itu anak!

Oke, then banyak yang aku belajar. Aku belajar macam mana kita mahu terima hidup seseorang? Macam mana kita kena fahami hati kawan-kawan. Yalah, manusia ni, takda yang sempurna,beb . So bila sudah jadi begitu, kita tidak boleh fikir pasal diri kita. In case, pasal duit kelas. If ada kawan yang tak mampu nak bayar. Faham2 lah kan. Dont blame on it.

Soal ilmu. Alhamdulillah aku suka belajar .Cuma 2010, aku pemalas nak datang sekolah. Result pun drop seja bah. Kesian. Tapi, aku still manage untuk kekalkan reputasi . Ceh, speaking terlalu formal. Hahha. Aku seriusly sangat suka dengan subjek Akaun. Memang terlampau suka. Itu seja.

And now, aku nak bertolak pergi Ranau. Jalan-jalan jak. So, nanti aku upload k gambar2 yang sama waktu dengannya . Hehehe



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: