12 December, 2010

Perasaan yang tak kenal erti bersyukur :')

SENYUM.

Hanya itu seja yang mampu aku buat pada masa ini. Aku faham di mana situasi itu membataskan pemikiran aku untuk terus berjalan ke hadapan. Kisah semalam itu betul-betul mengajar aku erti harga diri. Erti pengorbanan yang sebenar . Aku pernah tertanya dan terbayang apa akan terjadi dengan aku bila cuba untuk mengenal apa itu pengorbanan . Iya, membuat PENGORBANAN.
Mimpi saja tidak mampu menenangkan fikiran. Tidur saja tidak mampu buat kita tersenyum riang :)
Aku suka ayat nie.. Betul, pabila kita sedang menghadapi satu musibah yang sangat besar dalam hidup ni, ingat.. Allah sayang akan kita. Allah ingat kita. So, itulah sebabnya dia bagi kita seribu ketahanan jiwa untuk kita kuat . Jangan cepat melatah. Kita manusia yang di cipta dengan cukup sempurna . Kita special dari makhluk-makhluk yang lain. Kita punya akal fikiran.


Sekarang jam di dinding tunjuk sharp jam 11.11 p.m :) Hari ni 12hb 12 :) sangat suka . Chantek! Tabahkan hati, renung untuk terus ke hadapan :)

.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: