14 December, 2010

sungguh bosan dan terus bosan!

haha. kenyataan bah kan jika hati kita tidak pernah stick on one person saja. Aku pun begitu. So do I. Yelah, nobody perfect maaa. Kadang-kadang kita cakap saja lebih,tapi tanpa kita sedari kita akan buat balik apa yang kita pernah buruk-burukkan itu. Dalam perhubungan ataupun bahasa zaman sekrang ni, KAPEL. . kita mesti alami saat-saat genting iaitu perbalahan. Sakit rite ? Jadi kalau boleh elakkan :)

Hari ini 14hb and hubungan kami berdua dah masuk 10 month :) Lama kan ? Sangat bahagia kowt . Nope, seyezly. Even masuk bulan ke-sepuluh nie, kami banyak belajar dengan sikap masing-masing. Owez be there for our love one. Dont ever lie upon your own feelings. If kamu tak suka dengan perangai or gerak-geri dia, just speak out. Lontarkan terus ke telingannya! haha. Nope, slow talk arh kawan.

Semalam, eh.. no no no.. kelmarin punya kelmarin and terus dengan kelmarin . .kami sempat gaduh sikit. Tu pun gara-gara membaca news . Memang betul gak apa yang tertulis dengan news tuh. Tapi, yeah.. my fault . Tanpa segan silu, tanpa bincang elok-elok.. aku terus belasah dia. haha! Need some space lah konon. Yaww~ geli ketiak aku. Hha. Dah tuh timbul plak kesempatan aku untuk merapatkan kembali dengan member2 yang aku pernah minat. AWWW~ jangan anggap aku curang,oke. Kamu tak tahu apa yang aku rasa time tuh. So, dont u dare nak fkiq bukan-bukan plak. Chillz.

Nak dipendekkan ceritanya, at that nite. . dia marah-marah kat i. For the first time. Huh, time tuh memang sedih sangat larh. But, pa nak buat kan ?

An, you know what.. i scare oww. :'( Yelah, selama kita dalam relationshipp nie, kau tak pernah lagi marah-marah aku. And last nite, u did it. Tapi salah aku juga kan? Aku tak tahu time tuh kau ada masalah. Aku minta maaf sangat-sangat. :)

So, it been 10 months ody kan, sygg ? Syukuralhamdulillah :) Sangat-sangat bersyukur.

.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: