22 December, 2010

RUCHEL-AN , aku :)

Bagi aku dia penting dalam hidup aku sekarang . Dia sumber insprirasi aku. Kadang-kadang dia yang jadi nenek yang kuat mengomel pasal aku. Kadang-kadang dia ganti jadi mak aku . Kadang-kadang dia jadi kekasih hati aku. Aku suka bila dia marah- marah, time tu aku tau dia nak aku sentiasa dalam keadaan yang OK. Kalau aku tak makan, seboleh-bolehnya dia akan POT-pot-pet! Haha, ya mulut dia BISING! Aku panggil dia nenek tua. Kadang-kadang aku panggil dia MCM PEREMPUAN. No, jangan salah anggap. Aku just gelar dia begitu becoz dia sangat noisy. Mana dengan kuat gosip, kuat menyakat dan so on.

Kadang-kadang, aku jahat dengan dia . Jahat sangat-sangat. Alhamdulillah, semenjak masuk 10 bulan hubungan kami kami jarang nak gaduh-gaduh kecik. Kalau dulu selalu ada. Mungkin otak aku tertumpu dengan banyak lagi benda lain. Sekarang, aku kosong. Just fikir pasal diri , keluarga, kawan, dia dan result :)

Aku suka muka dia bila dia bercakap dengan muka yang serius. Comel, oww! aha. Kami suka bergambar. Dalam HP dia seja, sangat banyak sudah gamabr kami berdua. Cuma itulah yang bidak, kami nie privacy. Jarang appear gambar kami berdua. Ahaha, konon. Kalau bergambar, dia mesti buat muka budak-budak senyum lebar-lebar nampak gigi. Hehe. Kalau jalan selalu pergi CP jak. Sebab CP seja yang dekat dan senang mau dapat bas. Kalau time jalan, dia selalu kacau tudung aku. ARgghhh! Hate it. Haha.

next. . next. . continueeee...


.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

1 comments:

Unknown said...

tut.tut.tut. YUYU PQA!!