20 April, 2011

apa? apa ? haha

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua. Apa khabar hari ne? Sihat x ? Harap-harap semua pun sihat k? Pertama sekali, i just want to say that .. " HEY YOU! " hahah. Kenapa?

Oke, sebab aku lama tak post apa2 . kalau ada post pun sikit-sikit then xda makna. So, biar kali ne aku curah. SO, sesiapa yang tak tahan dengan arus kesakitan kehatian keakuan ini... Baik tekan button X kat atas blah kanan ne, k ? :)

ISNIN
Oke apa yang berlaku pada minggu ne ? Isnin ,belajar. Belajar apa ? Tu nanti kita cita k ?

SELASA
On this day, aku ada plan kuar ngan kawan . Actually ada one of my friend belanja makan kat restoran parents dia. So, siapa xmau rugi kan. Lagipun lama xjumpa dia then, on 16 Mei xsilap... Dia kena terbang jauhh.. budak PLKN. hehe. So, mula-mula ada orang fetch(thanx) so kami gerak gie airport . Beli dunkin donut's . Rasa dia? Hahaha. Oke, still minat ngan Big Apple. HEHE.

Then, stay beach kjap. Tengok dorang main gitar and gambar2 dorang. Mana gambar ? mana gambar ? Memang lahh teda, coz gmbr tuh dlm kamera orang lain. So, lepas tuh jumpa kawan, antar tudung .. amik kawan .. so, kami tiba dh kat kedai makan tu. Then, kenyang.. kami antar kawan lagi. Plan mmg maw antar aku balik. Tapi.. aku ada hal sikit. Aku minta tolong dorang2 teman aku gie Eaton's . (siyez, serba salah aku time tuh) So, pergi kejap. Then, balik.

RABU
Kelmarin. Hari yang dinanti-nantikan. Ada temuduga maktab perguruan. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar. Sekarang tinggal berdoa and tawakal. Kalau ada rezeki, insyaAllah.




.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: