06 April, 2011

HAHA

Aku malas nak update ne. Tapi kena juga sebab aku nak penuhkan blog aku dengan hari-hari yang aku boleh ingat balik.

Tadi pagi, aku jalan2 ngan member . Actually nak gie makan, tpi member sorang lagi xjadi pula. So, kami stay 1B jap. Makan, solat, wayang and balik.

Then, ari ne juga aku bangga gila sebab kawan aku sudi menempatkan aku ne sebagai orang penting dalam hidup dia. CEH! haha. Kawan aku Cinta Chayunk dia pie beli no DIGI EASY. So, dia masukkan no aku as panggilan and sms FREE! hehe. konfirm bergayut ja keja kami neee..

Then , aku ngan yen-yen pula busy cita pasal Uni mana kami nak masuk. ain mengharap ngan matriks. Andddd yeahh. so do I. Tapi aku tak yakin laaa aku dapat matriks dengan result aku gtuh. Tapi tak tahu lah kan.. manataw ada rezeki.. Amin.

Pastu, cita pasal Uni. Ada dapat kol dari Binary UniCol. Tapi tengok lah macm mana. Nmpak macam best.. tapi.... bila aku kaji2 tempat tuh mcm creepy semacam. Hahaha!

What else ?
Hurm.. ntah. Xtaw. That's all kot untuk ari nie . BTW, selamat maju jaya untuk my lil sis UMI for JPJ test 2morow. Hope she'll make it. Amin.




.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: