01 April, 2011

Senyum pagi :)

Assalamualaikum dan salam sejatera kepada blogger2 yang lain.

Pertama sekali , aku saja nak gitau . . DAH MASUK BULAN APRIL dahh :) Semua pun tak sangka kan ? Kejap ja masa tuh berlalu. Lepas nie tak tau apa yang akan jadi. Kita just follow the flow kata Ain dan Myr. Semalam aku ada juga terfikir nak buat apa lepas ne. . Tapi, it just a dream .

Rasa rindu nak belajar tuh memang sangat membuak-buak sekarang ne. Eh, aku bukan nak temberang or what. Tapi siyez. Betul apa yang aku ckp ne. Aku rindu nak pegang pen dan kokulator kesayangan aku. Mana lah aku lepas ne ek ? Siapa lah yang aku jumpa lepas ne. Kawan macam mana lah yang aku dapat nanti? Huh~ Aku berfikir gak semua tuh. Sangat. Aku takut kalau-kalau aku jadi lain. Tapi , YEAH! aku kena optimis. Wajib!

Aku minta-minta sangat agar aku dapat kawan-kawan yang baik, dan hati aku pula biar tertutup sepanjang aku study nnti. Bukan aku nak action or what. Bukan~ Aku dah tahu ,aku dah ada experience sebelum ne. Aku nak sangat fokus on my study. Siyezz!

So, kamu dah tau kan apa yang terbuku di kepala otak aku ne. Yeah, tolong doakan agar rezeki aku murah. AMin :)



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: