12 June, 2010

BENGANG! Ini blog aku. So? Suka hati aku lah nak buuat apa.!

Opps, sowie. hahaha. Kasar kan post aku tue. Tulah jgan cari pasal ngan aku. Bunguk. ! Aku bukan apa, tapi aku memang cukup panas bah dengan manusia2 yang ndak pandai berhenti jeles dengan aku nie. Adui! tolonglah MALAYSIA. Buang masa jak koe maw jeles2 ngan aku neyh. Baik koe pie belajar. Dapat lagi koe ilmu. Adoyai. . Buat-buat lah insaf wahai " KAwaN " !

p/s : Aku buat blog ini memang aku guna ayat jiwang2 . Memang aku guna ayat BI plus MALAY. Ndak macam koe kan? Mentang-mentang FULLY - ENGLISH. Aiyeerrr! Pasni biar lh aku tulis post yang TANPA ADA BATASAN punyerrrrrr AYAT! PUAS koe SANA!


KERANA

..



..




...

.

.
.
.
.
.
.
.
....

.

BLOG INI AKU YANG PUNYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

W. T .F !

.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: