21 June, 2010

Gelagat budak sekolah.

ERM. Oke.

Tanggapan pertama aku.

ERM. Oke.

.

.

.

.

.

.

.

ahaha. ntah aku tak tw mao tulis apa bah neyh, yang penting BORING! erm. ntahlah bah. Oke. Oke. Aku share story gelagat2 budak2 skolah aku pagi tadi lah .

KES BERLAGAK SEPERTI HARI PERTAMA MASUK SEKOLAH

- Aku bukan apa lah kan, tapi siyezly ketawa gilak aku bila ingat neyh scene. hahaha! Cubalah kan, kamu sebagai student yang AGAK LAMA juga bercuti ( yalah, 3 minggu beb! )terus2, bila buka skolah jak.. macam kekok. Aku maksudkan mcm yang rasa maw jumpa kawan2 pun maw perfect. Jap3, ketiak sudah wangi kah? Jap2, gigi ok kah? Jap2, ada taik mata kah? hahaha. Semua lah bah di check. Lucu2.

JUMPA MEMBER MALU2 KUCING GARA-GARA TEROPOT JALAN DGN BF

- Neyh lagi satu kisah lucu dan agak meransang aku untuk ketawa terbahak-bahak.(istighfar banyak2, makcik...) Oke da. bila minah sorang ney KEDAPATAN jalan sama bf dia, mula lah tersimpul-simpul malu, tersengeh-sengah bila ada sorang daripada member dia sound and sindir2 dia.., adooi! Tolonglah MALAYSIA! ahaha. Lucu siot. Bukan apa bah, macam ndak padan2 neyh kalo minah yang agak brutal itu beracting tersimpul2 malu lagik. aiyerr. hahaha. LUCU.

SEMANGAT BERSIHKAN KELAS(rindu kot dengan kelas kan?) xD

- Oke. nie yang buat aku pelik. Bila semua orang pun sibuk dengan berborak dengankawan2 , ada yang tengok cermin, tengok buku. . ada juga yang terselik kelibat manusia yang FUHHH! rajin bebeno menyapu. . ! Kalah bah pakcik tukang sapu tuh. Bukan alang2. ahaha. Mungkin dia rasa bersalah kali kan. Yalah.... sebelum2 neyh, HARAM mao tgk muka dea menyapu tw!

p/s :

JUMAAT neyh aku ada CAMPING. camping yang agak membawa aku ke arahkebaikan. Oke. Aku janji untuk upload gambar-gambar, dan cuba untuk membuat coretan yagn paling best aku pernah lalui. hahaha! S.K.E.M.A bhu!!!!


p/s :

iluvyou






.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: