22 June, 2010

sebelum aku tidur.

Memang jadi kebiasaan setiap orang untuk tidur kan? oke lah tuh. Kalau nak tw tdo adalah salah satu aktiviti yang aku paling suka buat. Bukan apa. Memang menjamin keselesaan mata. ahaha. Tadi, ----- kejap tadi ----- baru tadi. Aku buka FB. Aku dah ucap BYE2. Sedih gak lerh. Tapi nak buat cmna kn. Aku kena sound oleh mem besar . RESULT TEROK! erm. Oke. Aku terima. Aku terima. Sokay. Tapi, jangan risau bah. Aku tebus balik tuh semua. Biarlah aku kali ney di bawah , tapi apa yang pasti. ! aku maw result aku setanding dengan kamo2 yang berada di atas tuh.


AKU TAK KESAL.
.
.
.
.
SEBAB AKU LULUS ADDMATH!

ahahaha. Salah meh aku mao happy? Aiyerr. Kmo neyh. ini KES AKU BANGGA plus idung mencecah langit dah neyh. wakakakak!

AKU MASIH TAK PUAS HATI
.
.
.
.
SEBAB KIMIA AKU TAK PERNAH NAK LULUS!

aku rasa markah 33 tuh memang dah sebati untuk markah paper kimia aku taw! MASYAALLAH! aPER nak jadi..? Uittz! mao taw..ahaha. heran aku neyh. kadang2 bila ada orang baru datang dalam hidup kita bah, dorang serta merta boleh ubah pandangan kita kan. Ada yang dari ndak minat kimia tetiba minat kimia niey terus. Pelik-pelik. Takpa lah. Benda bagus bah juga kan. Buat apa maw runsing. INGAT! kaw juga kata, apa2 pun nawaitu kena betul . Ingat bah balik apa cikgu sejarah kita ckp.



p/s : JOM! Kita kempen! RENUNG MASA DEPANmuu.
ahaha.



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: