20 June, 2010

Gila

Aku saja nak post tile gitu sebab macam2 benda yang terjadi dengan aku semenjak dua menjak neyh. Ntah kenapa. Hairan bah. Aku sekarang macam ndak pernah maw puas hati sama mamat2 di FB tuh. Sowt bah dorang. Mcm kejap tdi. OK! memang salah aku kowt sebab aku mengonlinekan diri, tapi lantak aku larh nak on9 ke tak kan? Then, ader arh dua orang mamat neyh ganggu chat box aku. and yang buat aku bengang plus geram is. . . bila aku dah tak layan dorang, dorang kata aku sombong nak mampus, tripping larh.. apalah.. tengok bah. ! Gini lah lumrah orangkan ? Erm. ntahlah..


ehhehe. YIPPIE! esok nak sekolah dah.. Best . Best Best.! ehehe. Actually xsabar mw jumpa sama itu makcik and abang2 kantin. wakakaka! SOTONG marriii..
Apa2 pun. YUYU! kali neyh xleh main2 dah. SPM nak dekat. 143 days to go-----> huhuhu.Bergilak lah kita ramai2!

EH! kejap! manusia memang kadang2 buat silap kan? Ndak pelik bah tuh kan? Aku rasa mcm time cuti neyh aku banyak buat orang sakit hati, kecik ati. Tapi biarlah tuh. Dorang tak sound pun. So, xdelah tuh kan? ehehe. Nyway, congratz to my NURAIN sebab dia dah ader kapel baru.... hahaha.. ! AKU? erm.. ntahlah. oke. oke. ! Dah2. Cukup. Nak MANDI, nak IRON, nak MAKAN and nak KEMAS buku pas neyh. Waaa. very the semangat gitu.. ehehe. oke, see u then. T.cre. <3



.

p/s : aku, aku dan aku lah! ahaha


.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: