14 January, 2011

Aku pakai simple jerr. Tapi, suka pula tengok orang pakai lawa :)



oke, aku memang tak reti mw berfesyen or what. haha! aku just tahu pakai lens. Haa, itu pun kira glamorr lah sangat. Haha. Sekarang neyh aku tengok berduyun-duyun muslimah pakai glamerr2 kan. Shawls skg sangat glamerr. haha! Xmau ketinggalan zaman. Good job.

Alhamdulillah, aku ada gak lah perubahan sedikit demi sedikit. Kala dulu keja aku gila pakai t-shirt, skg pakai juga lah dress yg cantik-cantik kat kedai babu jija tuh. hhe. So, kita tengok and lihat.


tengok. Aku suka pakai black, then matchingkn dgn kaler pink. Memang bangas lah kawan-kawan aku tengok .

lagi. :) pink itam. Hahaha! Tengok my bag! Ueghh! So kaler2. A.k.a RAINBOW!

jeans xberapa nak straight or skinny. Coz aku tak berapa suka nak beli jeans. So, setakat neyh. Aku baru ada 4 koleksi jeans .

time neyh, aku rasa aku dah maju skit lh. haha! skinny and t-shirt pun kaler2 cerah suda.

t-shirt gila glammer aku. haha. Garis2, pepel
Lastly,t-shirt putih with straight jeans and F.Timber bag :)


Start jadi ladies yang kononya ayu. Yaai! ahha

i wore sweater coklat to cover blause yg transparents tuh. hehe

dont call me YUNA! haha. First time jalan pakai tudung Yuna.

Long blause yg sangat menawan hati. :)

wif blause turun menurun from my mom. haha.

and... TARAAA!! Sekarang nak kumpul kemeja pula. Haha. Sebab sekarang trend kemeja dah kurang. :))



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: