11 January, 2011

Tergolek batu terjatuh- jatuh.

oke, post yang lebih-lebih kn ? Nevermind. Let it be. Huh~ How can I hide this lonely ? Along this day, i feel that my world become so darky. Yaww~ jangan marah if my BI tunggang-langgang. Just want to try and keep try to apply BI. So, nnti masuk U tak da lah bersimpang and berbunga my BI kan ? Hhaha. Ok, forget lah benda yg sangat mengarut tuh k ?

Currently, aku sangat terasa what is KEBORINGAN. Ya, boring. My bestie suma jauh dah. Icha, dia dapat PLKN. Shar keja kat butik teacher Juliana. Ain pula, kat KFC. Gila! aku mahu juga keja bh. But, I'm not so into it. Aku tak mau keja ? Eh, mhu bh kalo lepas aku fikir dapat duit. Yeah! haha. DSLR bh aku aim terus .Bukan HP ( padahal HP pinjam mama punya jak neyh. ) haha. Berbalik pada situasi tadi. Yeah. Aku mahu jadi insane sudah nie :( Semua aku tengok is HAMBAR. you know what is hambar ? Pudar ? Entah or whatever .

Sekarang aku tengah layan lagu si BELLE. haha. Aisheteru. Gilerrr engko! Aku suka lagu neyh. Sumpah, aku dengar lagu tuh dari jam 3 tadi. Tak caya ? Hm ,oke. Sudah. Jangan percaya k ? haha.

So, point dah tau tak ? Tak tahu juga ? oke, post kali nie aku sangat melalut. Takda aim pun nak tulis about apa . Just follow my finger to TAB TAB TAB on this keyboard. haha! Oke. Daaa~


p/s :
btw , i wear this shawl . Shawl neyh sesuai untuk memanaskan badan, i think.
So, i always wear it when i go to 1b . haha!

.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: