31 January, 2011

KEK COKELAT KUKUS :)

Hye Peeps! ( ahhaa, cubaan tripping dah aku )

Minggu lepas memang aku ada mention aku bizi dengan cubaan nak buat kek coklat kukus( simply = KCK ) . Actually, my mom terer dalam bab kek2 nie. Alhamdulillah, kemahiran tuh adalah sikit-sikit turun kat aku. Memang aku minta gila dengan bab-bab yang melibatkan mixer-telur-mentega and so on . Haha. Bahagia macam perempuan first time masak kalau dah start nak buat kek tuh. Kalau time raya pun memang tak pernah beli kuih kat pasar raya or else. Selalu mem yang yang sediakan bahan dan kami pun ramai-ramai buat. Penat memanglah, tapi it's fun :)

Back on the main point of this post, im just gonna share you guys some picture . hehe. :)



kek kukus :) buat benda neyh nak masak betul2 dalam 2 jam lebih kurang .

tara! kek coklat dah siap. Sangat moist tw. hehe :)


i made this for my beloved teacher and friend :)



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: