20 February, 2011

AKU MACAM MANA ?

Kalau tak ada benda yang aku nak buat . . aku akan duduk diam2 , pasang lappy . . pegi klik media player and select AlQURAn untuk aku. Aku kerap dengar :)

Dulu aku mengaji. Tapi ustaz tuh dah balik kampung. So, faham2 lah kan. Sendiri-sendiri.

Dulu aku solat. Sekarang aku tengah solat. InsyaAllah aku akan solat sampai bila-bila.

Dulu aku free-hair. Sekarang aku tutup dah. Bukan sebab aku nak tunjuk baik or what. Aku tahu tuntutan agama .

Dulu aku takut nak kapel2 . Haram . Tapi aku ngaku aku ada kapel. InsyaAllah sampai bila-bila.

Aku jenis yang open-minded dalam apa sekalipun. Aku cepat melenting if somebody cakap yang bukan2 and aku rasa tak betul apa yang dorang cakap. Aku jenis baran. Tapi aku cukup friendly kecualilah kalau ada orang yang tak nak friendly dengan aku.

Aku jenis yang suka dengan aksi BERGAMBAR SORANG-SORANG. If aku bosan itu hobi aku. Aku akan amik shawls and act depan kamera.

Aku jenis tak pakai spek kat public sebab :
1. Aku tak selesa. Kalau kamu tak selesa why should u wear it kan ?
2. aku takut spek jatuh then rosak. You know what, harga speak aku sangat mahal dan aku kena menghargai spek aku sebaik-baiknya. (bukan nak menunjuk) SILA NOTICE.
3. Aku jenis yang cuai . Aku takut nanti aku salah letak kat mana-mana. So, baik aku simpan baik-baik spek and wear it dlama rumah saja.
4. Aku tak upgrade degree spek aku . So, kalau aku pakai pun aku tak akan nampak kamu-kamu dari jauh. No point kan ? Sebab ? Spek aku mahal nak upgrade. Aku sangat xmau susahkan parents dengan balik2 minta upgrade spek. :(

nie yang aku ura-ura kan kat post sebelum nie bout mata kelabu tuh .
Takut kan ? Kelabu semacam . Takut atau tak . . . I have to wear it bcoz xnak rugi .
PEDULI APA ORANG NAK CAKAP .






.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: