27 February, 2011

Minum teh sekaligus mengeluarkan sisa2 yang tak penting dlm perut!

Assalamualaikum :D


Post aku yang cukup-panjang melebar tuh pun sudah cukup untuk aku meng-explain apa yang aku buat sekarang. BETUL. Minum TEH HIJAU yang ada cap LONDON segala. Hahaha~ Actually, mem , abah and Yaya amalkan benda neyh . Dorang minum teh tuh pagi-pagi. And malam konfom keluar masuk tandas! Setakat neyh Yaya lah menjuarai
" Orang Rumah paling kerap masuk tandas "

Aku dah minum . Tu pun petang tadi. :) Aku takut nie. . . if aku maiii kelas esok dengan keadaan aku yang kurang tak sihat. Bukan tak sihat actually. Terpaksa act like im sick. Cirit-Birit dalam bahasa Inggeris apa erk ? Aku malas nak google or even buka kamus yang dapat free by the government tuh . Haaaaa! Tengok , tengah-tengah aku nak menaip ney pun perut aku tengah memulas segala enjin2 yang ada kat dalam tu. Bagus juga amalkan benda neyh. At least, segala sisa baki benda yang tak baik dalam badan keluar terus jadi tahi ... eh, nak lembut sikit. Keluar jadi NAJIS . :D

Aku jenis yang skinny habis tau. Tak tahu ? Eee, orang nak bagitahu lah neyh . Mungkin tengok dari gambar memang tak nampak skinny pun kan. But, cubalah datang face to face. Sumpah nampak macam tiang. AKu bukan nak buka pekung kat dada. ( am I rite with that peribahasa ? ) Tiba-tiba aku terfikir. Macam mana aku aku terCIRIT time-time aku nak menuju kelas! OMG! Aku patut tak dtg kelas maksud disebalik semua ney kali kan ? haahhahaha! Good Idea!

Anyway, I rajin hari neyh . . .(ceh, dah pandai yerr nak guna I ) So, jalan-jalan belog lah. ( BLOGWALKING) Then, aku baca benda yang tak elok lagi. Oh man. . Tak habis-habis dengan dunia yang tak betul . Bukan tak betul .Cara yang tak betul !Kesian aku tengok orang yang kena.

Itulah dunia kan ? Semua dengan perangai masing. Stop. Aku malas nak bincang tentang hal yang tak berfaedah neyh . Oke. Aku nak berhenti menaip. Apasal aku rasa pening ? Urghh! Pening .. .. Keja lagi aku nak bercirit neyh kot. hahha!


Btw, i bought something from someone tadi . I hope she likes it. And yeah.. that's "thing" I bought pun sebab sangat sesuai dengan jiwa dia :D






.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: