01 February, 2011

sesi minta puji yang terlampau! haha.

hepi gila dapat conteng muka sendiri .ahaha!

:)

mesti ada yang tengok gmbr neyh mw muntah then cakap aku over gila pakai mekap segala kan ? haha. Yea, aku suka mekap-mekap neyh. Sejak aku kecik lagi dah biasa hidup dengan barang-barang kosmetik. Makcik aku selalu guna aku ,kakak and aunt yang muda stahun dri aku tuk jadi bahan model dorang. haha. Comel jak aku tengok bh. Itu dulu lh. Kalau sekarang pula, aku xlayan sangat mekap-mekap tebal . Kalau selalu hang out ngan boy, kawan and fmily pun just put a simple base only. Cukup dengan krim, bedak, lipbalm and celak. :) Yeah, aku pengguna setia contact lens. Aku malas nak pakai spek. Bagi aku spek nie hanya untuk aku kat rumah santai-santai. :)

Kau cakap kau pakai celak, tai napa ada blink-blink ? Haha.Oke, memang aku pakai celak. But at the same time, aku owez put a bit of eyeshadow (usually kaler pink, and biru gelap) untuk celak aku tak nampak sangat. Yelah, orang perempuan kan ? Suka berdandan. haha. Aku selalu juga ushar youtube - hm tuto mekap dari budak Jepun, Michelle Phan xcilap. Best jak tengok dia ajar orang mekap. Aku learn mekap pun kat sana gak lah. hehe :) Tapi jangan risau. Aku tak akan pakai mekap tebal-tebal kecuali time aku kawen nanti oke ? hehe. Tq

.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: