14 February, 2011

nothing :)

pertama sekali of course lah assalamualaikum dan selamat malam.
Aku sangat tak puas hati dengan apa yang berlaku kat akku baru-baru nie.
Belog aku under construction, sebab tuh layout aku kaler oren macam baju Rakan Muda tahun lalu. Line berodband sangat tak mengerti apa itu masa yang sebenarnya. Aku pie upgrade lens aku. Daa~ kat kelas aku tak nampak pun apa yang teacher tulis. HAHA! kalau some of my friend toleh belakang maybe ada yang ingat aku tiru keja Dayang 24 jam. haha ! silap, tu kekadang sahaja oke. Amik point tuh, KADANG-KADANG.

Then tadi ramai orang baru nak tegur pasal lens aku . Yeah, lawa kan ? Aku pun suka pattern yang aku pakai tuh. Tak nampak sangat pun itu lens selain kalau aku tak berada di tempat yang bercahaya terang. Lens yang aku pakai tuh kaler dark-brown. "Girlz" something lah nama brand dia. Beli kat City Mall, aku dah servay satu KK nye macam tempat tuh sahaja yang ada jual lens tuh . Sekotak adalah dalam 40 somethng tak silap. Tapi i bought 3 sekaligus for my mum and sis. :) So, semua dalam RM120 mcm tuh .

So, tadi terpaksa ask my mom to check on my mata. Okelah. dia pun tak bizi . Jom, lah. Kami gie Karamunsing. Terus datang2 pekerja sana say HI. Eh? Then, rupanya mem pelanggan kat sana gak. Patutlah peramah sangat. Dah check mata. . . . yang dulunya degree mata aku hanya -2.75 dah meningkat -3.75 ... HAHA! 1.00 oh aku gain. Then, aku pilih arh lens yang ada kat sana. Dah try FreshLook - ala, yang dulu mata aku kena cakap oleh teacher BI aku as mata Russian and member aku panggil aku mata Italy-Italy. haha! LOL.

Aku try pula brand baru. IGEL. Kononya nak try. Nampak oke and cantik jea. Then aku pakai. Mak aiii~ lens tuh macam over! Sesuai untuk malam je kot. Gila kat apa aku nak pakai kaler kelabu tuh. Matilah lah. Aku beli dua kotak tadi. RM38 sekotak. Kira murah lah kan ? Dua kotak ada diskaun, RM70 saja. Aku takut nak bagi tengok korang gambar tuh. Tapi aku kena juga. This is not totally me. Huhu~ Tapi apa boleh buat kan ? Jangan menyampah oke ? minta maaf sangat2. Sila jangan tengok mata aku pas neyh k ? haha.




sowi xdapat nak upload gamabr. Later i'll upload lagi k.

.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: