02 February, 2011

Aku .

  • Aku boring gila hari ni.
  • Aku santai gila hari ni.
  • Aku bangun kul 6 pagi selepas hubby bangunkan untuk pindah dari bilik kaka terus menuju ke bilik aku.
  • Aku on call with mr.hubby tapi bagai tak koling pun. Dua-dua tido balik.
  • Aku dapat the next call at 8.04am. Hubby suh temankan dia gie keja.
  • Aku yo-yo-oh je.
  • Aku tido lepas dia sampai kat tempat keja dia.
  • Aku tido.
  • Then, dalam kul 9 cmtuh, dapat panggilan dari Miss Cinta Chayunk. Dia ajak aku kuar beb.
  • Aku tak dapat sebab takda duit. dia lambat ckp, kalau tak boleh juga buat muka seposen dengan mak.
  • Aku tido dengan muka monyok xdapat jalan.
  • Aku tido hingga aku tak sedar it's 5.00 o'clock ody. mampus aku kalo mak mentua dpt tahu.
  • Aku bangun terus call Mr. Hubby and yeah , he's laugh at me.
Moral of the story, jangan tido lmbt, nanti jerawat tumbuh macam AKU!






.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: