25 February, 2011

Bercakap lebih matang.

jauh meninggalkan. RITE ?


Kadang-kadang kita berdepan dengan situasi yang banyak membuka mata kita untuk minda dan hati terus sedar. Pelbagai ragam manusia yang aku lihat baru-baru ini. Seorang gadis yang aku kenal melalui laman sesawang yang kononya begitu peramah, terus menyangkal perspektif aku tentang dia.
OK, enough. Skema gila ayat.

Oke, a girl. Dia macam peramah ja aku tengok. Tapi actually ada yang tak kena dengan dia. Seems like there's something wrong with me. Pilih kawan kowt ? Yelah, aku faham juga aku ni bukan lah kategori yang sesuai kot jadi kawan kw kan ? Haha! Sangat ketara perangai kaw kawan. Aku give up dah. Malas aku nak tegur kw. Biar jelah mata aku yang tengok kw. Bukan sebab apa, tapi aku kecil hati. Nak kata kw pendiam tak juga. Kw talkative tapi ntah bila kw terserempak dengan aku kaw seem like tunduk and buat don't know. Ewww~ aku tak wujud yerrr kat mata kaw ? Never mind.

Kadang-kadang aku pandai juga survey perangai orang kat sana. But, kw lain sangat. Aku nie nak kata sombong ? JAUHHHHH sekali yerrr. Kalau aku tak tegur kau on your first day.. mungkin sampai sekarang kot kita tak bertegur kan ? Kejap. Atau kau tak suka berkawan dengan budak selekeh and kili-kili macam aku nie ? Mungkin tak sesuai dengan perwatakan kw kan ? Aku rasa kat kelas tuh dengan semua orang aku ok. BUT only u GIRL.


Aku tulis benda nieyh suka hati aku oke. AKu tak kisah lah if kw baca and kw nak fikir apa. Tapi aku sebagai kawan sangat ingin anda untuk mengerti agar cuba jadi friendly towards other. Kadang-kadang aku terfikir mungkin perangai kw sejak ajali macam nie kan ? Siyes, aku tak pernah jumpa person yang sanagat pelik macam kau. Aku nak nasihat kat sini. Dalam dunia nie jangan rasa kita nie perfect sangat,oke ? Aku give up dah nak tegur kau . Lantak u lah kan. Sebab aku tak ingin pun nak terhengeh-hengeh berkawan dengan kw. Kau tetap kawan aku , sebab kw classmate aku skg. Aku tak main lah pilih-pilih kawan neyh . Aku memanas jerrr dengan attitude engkau tuh. Masya-Allah. Aku ngumpat . Oke, done. Aku tahu aku tak sempurna, tapi aku saja nak kau tahu. . kw peka dengan apa yang kau buat. If kau tak suka dengan aku, tak pa... aku terima sebab aku bukan baik sangat pun. :)

Sekian, harap anda terasa dan cuba untuk berbincang dengan saya. Thanx .



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: