04 February, 2011

Aku tak tipu. =(

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. :)


Semalam aku pergi ruma nenek kat Sembulan. Yeah, i heard that my grandma sakit. Sekali aku datang sana semua orang kat dalam rumah tuh habis sakit. Dengan aku sekalisakit. haha. padahal aku kategori period cramp ja. My nenek demam and same goes to my aunt . And then, kami pergi pula ziarah nenek kat sebelah-sebelah rumah. Atuk tuh sakit dh. Dia tak leh jalan. Sedih jugalah aku. Mana tidak, ak kira nampak dah apa yang bakal berlaku kat parents aku if dorang dah tua. Aku ready atau tidak untuk jaga dorang? Harap-harap aku oke. Amin.

Then, aku balik ruma nenek and check berat badan aku . Aku tak tipu oke ?Mula-mula i'm 38kg. And now it's 37kg. Kw gila kah apa! Macam mana aku mw bertahan kalau-kalau ada ribut kencang nanti. Habis dengan-dengan aku sekali terbang. Haha. Aku memang kurus. Melidi. . eh . .bukan kerempeng lagi tw. Tanyalah budak-budak or member aku. Mesti dorang cakap "oh, yang kurus-kurus tuh kah ? " . . . . . =.='



Terfikir juga aku, bilalah dorang mw notice like this. . " Oh, Yuyu yang gemuk-gemuk suda tuh kan ? " . . . . . . . Oke, done. Pie packing barang-barang balik kampung. Angan-angan mat jenin tul! haha.



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: