15 February, 2011

TAG from tyra.

5x4=20 fakta tentang aku , family, sahabat dan si dia :)

AKU
- friendly and easy in dengan orang.
- menggunakan hp si boyfie sebab hp xda!
- suka YOYO chocolate plus Coconut Cube
- peminat setia tokoyaki
- simple dalam semua benda.

FAMILY
- mama : sporting tapi kadang-kadang tegas.
- abah : pelawak and penjimat
- yaya( sis ) : cantik macam model tapi xnak jadi model
- family ? sangat besar.
- sangat peramah :)

SAHABAT
- bestie forever : Nurain Hj Dualin. Dia baik dan baik .
- Sharinah : Aku merajuk ngan dia.
- Sulis : Dia baik dan sentiasa ingat aku :)
- RuchelAn :) dia kawan sedih dan senang aku. Dia juga pakar pengkritik dalam apa yang patut aku buat .
- Icha : She's now at kem PLKN.


Ruchel- AN
- dia comel .
- dia baik dan sweet. .
- dia sangat kuat membebel like tot tot tot !
- dia macam ppuan tapi a bit nakal.
- dia sangat ada untuk aku setiap hari. Tak tahu apa nak jadi if kami tak kontek satu hari dan apatah lagi if he's gone. :(



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: