18 February, 2011

JUMAAT :)

Hari nie macam biasa jak .Aku bangun early at 5 am and terus pie rumah nenek. Mem keja awal tdi pagi. Then, sampai rumah nenek baring kejap and then siap-siap gie class. Kelmarin dapat text from kwn suh wear baju kurung. Oke then, so I choose laah nak pakai pink-pinky. morning tdi aku feel happy jea. So sebab tuh I called today as the Comel Day. Aku masuk kelas rata-rata semua pun pakai bju kurung. I mean for the Muslim lah except Izzah. Next time yerrr Zaa. hehe.


Then kat kelas aku oke oke seja . Macam biasa group belakang paling tot tot tot and banyak bermain . Semua yang terjadi kat depan mata kami kami take it as funny thing. hehe. Bukan ngejek or what. .tpi just hiburkan hati. Kadang-kadang kalau terlampau hambar jak kelas tak best juga kan ? Tengok tempoh hari, aku yang mengantuk mw tidur terbengkalai gara-gara Teacher Janet suh aku nyanyi sebab tak bawa buku. Urghh! I felt horrible and rela terjun bangunan. Nasib baik aku jenis open and sporting. Teacher kata just untuk hiburkan other friends. So, I take the punishment. hahaha. Terhibur juga aku tengok kawan2 sekelas aku. Time tuh Ernest gila ketawakan aku. Derrrh~ Sot tuh anak nak abis-abis ngulu aku. Tapi dia baik and friendly.

Sekarang aku and Dayang rapat dengan Saira and Leha. :) Dorang dua best dan sangat in dengan kami dua. Makan pun sama2 sebab kak Emily dah tak join kami. Takpalah, biar kak Emily ngan kaka Nolly kan. Dapat gak rapat-rapat. Then, kat kelas aku suka the way Saira talk. Sangat suka . Sebutan dia sangat jelas. Sekarang aku xmalu pun . aku buang tepi dah sebab aku berapa kali pie centre of the class to present somthing. Aku suka when public speaking punya part. I do love writing. Tapi untuk tampil kat depan untuk baca what u're writing about make u choose to hide ur face from ur teacher.

Pasal group pula. Group kami paling slow among the others. Semua suda ada dengan apa yang dorang plan masing-masing. Kami like . . .


Diam. . .



Apa maw buat . . .


Ketua ? . . . .




Last last. Nanti lah kita bincang k. hahaha. Paling ndak serius neyh bh. Tapi kami akan buat juga tuh. Rileks. hehe. Then lepas balik Dayang ajak aku pergi karaoke kejap. Tapi aku reject coz penat semacam. Takut demam balik . Cuaca pun xmenentu kan sekarang ? Then, balik rumah nenek jea, mem ada baring-baring kat katil Cyma. Baru balik keja kot. So, I follow her lah . hehe. Tido kejap. Then bangun about 5 pm suda. Lepas tuh, balik rumah lepas Maghrib and pie buat jubah for my mum . Tot tot tot, pot pep pot pet... Kami singgah kejap gie 1Borneo coz Yaya(my sis) suruh beli shampoo. Aku pun nak beli inner and pencuci muka. Brand apa kw use, pika ? hehe. Aku guna Clearasil . Suka sangat dengan produk neyh . Sebab when kita cuci muka guna pencuci muka tuh, xkasar pun kat muka.

Krim, losyen, moisterizer . . .semua aku use Safi Balqis. Peminat no satu Safi Balqis. Sebab dulu time aku form 4 aku hitam sebab dulu selalu jalan kaki time kat SMK SANZAC. So, tak da chance mw putih. Jeles dengan kaka aku yang putih, aku ikut lh dia pakai Safi. . then mujarab juga. Alhamdulillah. Kulit makin putih dan rapi dijaga. Ceh, iklan abis. Tapi serius . . Safi is the best one. Lagipun xmahal berbanding dgn jenama yg lain. Pergilah try.. mana tw suitable ngan kulit muka kan ? Tak rugi pun.

So, that;s all for my entry kali nie. I bet I have to take my nap . It's 11.56 pm already . Im sorry to all my English courses's friends. Mungkin selalu tiba-tiba kamu dengar bunyi TET kat belakang kan ? Yea, aku tuh. Aku kuat bergambar sorang-sorang . Sebab aku boring bh time tuh. Itu jak keja aku. SOrry lagi . . sebab Hp tuh no silent system for the camera. Thank You. :)


muka penat baru balik ruma :)


.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: