25 February, 2011

Stop it lah!

Bila kita hidup berkawan, kita rasa kita mahu kontrol habis-habisan dorang kan ? Macam aku. Aku ada kawan. . Tapi memang kecian lah . Aku banyak kali marah dia. Banyak kali tegur dia. Pernah juga kau terfikir,
" Rasanya, dalam kepala otak dia neyh pernah tak terfikir yang aku neyh terlampau lebih-lebih. Semua aku mw tegur. "

Aku kadang-kadang sensitif kalau bab-bab nama "KAWAN" nie. Bukan sebab aku kuno betul hidup sendiri-sendiri . Bukan. Aku cuma rasa kalau ada benda yang tak betul aku akan membebel .Kadang-kadang aku pun tak betul . aku jenis baran . Tapi sekarang tak lah. Aku kira oke dah. Cuma aku paling tak suka bila aku nampak perubahan dalam diri kawan aku tuh. Aku tak kisah kalau perubahan tuh baik, kawan. Tapi ini . . . GONE BAD.

Apa kau rasa jika somebody talk about your friend dan aku pun rasa apa yang somebody tuh cakap betul . Huh~ Aku tak tahu lah . Susah hidup sekarang nie. Sangat mencabar minda. Kadang-kadang bila kawan tuh kecil hati, cuba tanya mama apa mujarabnya.



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: