18 March, 2011

10 things that i can't live without


1. my eye glasses or lens. Really spoil my day if i can't see world clearly.

2. my handphone. Bagi aku hp tuh everything . Dia lah penyelamat if aku sorang-sorang kat tempat awam. Kadang-kadang aku trip bertexting padahal search2 text ja pun. Then, kadang-kadang boring. . buka 0.facebook. H juga buat kau selalu kontek ngan member aku. Sebab ?? Aku SUPER SMS. Free SMS selepas menggunakan 50 sen DIgi-Digi. Ceh, iklan yaww~ haha

3. Lipbalm . Aku sangat memerlukan benda tuh. Everytime akan pakai. Sebab bibir aku jenis kering . Then, kalau panas sanat pandai menggelupas . sejuk sangat pandai mengeras .So, dengan libalm ja dapat mengembalikan kesegaran bibir anda, ye kawan-kawan. ehhee

4. Internet, sebab cmna aku mahu update blog kan if xda tenet. haha.

5. Aku tak boleh hidup tanpa ada udara.

6. Aku tak leh hidup tanpa kawan-kawan di sebelah aku .

7. Aku tak boleh hidup tanpa ikat rambut. Aku tak suka mengurai rambut! Rimasssss! hahaha

8. Aku tak boleh hidup HP sekali lagi sebab aku selalu tido dengar ayat kursi dlu baru lena. siyez ne.

9. Aku tak boleh hidup kalau aku tidur malam sorang-sorang dalam keadaan tutup lampu. Oke, aku lebih rela xtido kalo gtuh. Stay bilik kakak aku cita-cita. Tapi, kalau kakak aku tdo gak,cmna ? Oke, aku on9 ! hahahaha. Sot .

10. Aku TIDAK BOLEH HIDUP tanpa mama, abah kakak and family aku. Aku bersyukur sangat-sangat dapat dorang . Walaupun hidup kami tak da lah semewah mana, tapi kami hidup tenang and harmoni. AKu tak dapat bayangkan mcm mana hidup aku tanpa dorang. So, itulah sebabnya aku tak mau tudy jauh2 .. cukup lah kat KK ne :)


.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: