29 March, 2011

Demam


mind to enter ur world..
NO.
I just hopingg for it. .




Assalamualaikum dan salam sejahtera buat mereka-mereka yang singgah jenguk blog kering kontang ne. Ok, aku tak hina lagi belog aku lepas ne.



MOOD : Serius
Sabtu lepas, aku ikut abah ngan rombongan kawan2 and bos abah yang datang dari KL. Dorang mw pie memburu kat Lahad Datu, so aku ambil kesempatan ne tuk jumpa kawan2 aku kat sana. Ahaha! Mau nyaaa aku tak happpy. 6 tahun xjumpa tuhh.!! hehe .

KESiHATAN : Demam
Aku dah start demam tak sila sehari selepas amik result tempoh hari. Mak ada ckp, maybe terlampau terbawa-bawa. . so normal lah. So, dari hari rabu till Friday aku sakit. Demam and sangat sakit tekak. Nak telan menelan pun payah.

Hari aku berangkat tuh, pagi-pagi aku feel sangat fresh and terlalu excited! Then, bila kami singgah jap kat rumah kakak aku , aku tak sedap badan. Tekak maca msakit balik. So, aku minta laaa ubat batuk dorang. YEAH, aku tapau. Sepanjang perjalanan yang mengambil masa selama 8 jam xsilap. . aku memang dalam keadaan yang lemas and payah. Lama sangat tak sakit. Sekali bila dah sakit cm gini, faham2 lah kan. Tak selesa. Dah lah jalan jauh. Selimut pun xdaaaa! Memang keras dah aku kat dalam van tuh . =.='

Time sampai kat LD pun aku layan xlayan ja ngan sakit pelbagai. Dah jumpa kawan kan? Xkan nak rehat pula. Dahlah esoknya aku balik. Huhu~ Terus, dalam jam 12 lebih plus2 . or sebelum2 tuh sora aku dah bertukar jadi jantan! haahah. Kawan2 aku siap ejek lagi. Apeerr daaa. haahhaha. Mula-mula sora jantan rite ? Then, bila aku dah balik and selamat sampai kat KK esok hari. suara aku jadi ala-ala chipmunk pula. haha!

KES : MEM and YAYA
Masa sampai rumah , aku tak banyak cakap .Sebab aku tau sora aku buruk!! haha. Then, bila aku kena gak ckp ngan mem sebab nak ask pasal kamera. .Ngam-ngam lagi time tuh ada yaya. Hahah! Abis dorang gelakkan aku. Really sound like cartoonn. Ya Allah, malu gila aku.

So, hari neh pula. . Aku dah recover skit-skit. Suara pun dah oke oke skit. Alhamdulillah. :)





.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: