07 March, 2011

LAST DAY with my English Class :(

Bila kita sedih , jangan tunjukkan kesedihan itu. Mungkin tibanya si gembira untuk kita nikmati.Bila kita gembira jangan sesekali gembira yang melampau sebab kita mungkin bertemu sedih itu kembali.



Assalamualaikum dan selamat malam.

Actually, aku memang tak da niat langsung nak update blog sebab aku masih sakit tulang belakang. EHHHH, kejap. Umur kau berapa erk, cik Pika ? 18 tahun . Laaaaaa, belum tua lagi dah sakit-sakit badan. Apa nak jadi neyyhh.

PLEASE, jangan cakap macam tuh. Siyezly, aku tak tua . Siyezly memang aku tengah sakit badan neyh. Tapi. . please lah faham . Tulang aku tak cukup calcium. Aku dah lah kering. . tambah lagi dengan kerempengggg. Haaa, faham2 lah kan ? haha!

Buat masa sekarang mungkin ada yang tertanya-tanya. Apa status kau sekarang pika ? Are you still with An ? Oke, aku dah single. Aku dah single. Ulang lagi aku sekarang tengah single. Nampak macam ada boyfriend kan ? Aku baru gak clash neyh . Semua datang dari kesilapan kami masing-masing. Tapi, nak dipendekkan cerita . Aku dah xbawa status in relatioship with si dia. Aku bebas. Perasaan bila dah single? Aku oke jea. Aku hidup lagi macam biasa. Cuma aku mengaku lah.. Memang kali neyh kami dua-dua tak dpat buat apa-apa. Semua nie melibatkan perasaan.

Setahun aku ngan dia. Banyak gila aku belajar. Dia gak tempat aku bermanja. Tempat aku mengadu dan pelbagai. Tapi sekarang semua pun tinggal kenangan. Ntah kenapa. Mungkin ada hikmah disebalik semua neyh kan ? A'ha . Aku yang minta clash. Btw, aku banyak kali taip kat blog neyh yang cinta kami terlarang kan ? Betul lah tuh. Aku tak nak tahan perasaan sayu, sedih dan kecewa aku bila dapat tahu orang yang kita sayang family tak berpa nak terima. Bukan aku nak aibkan sesapa. Bukan. Cuma, aku rasa lebih baik aku berhenti setakat nie dan hidup sendiri dengan kawan-kawan yang SIBUK KERJA. HAAHA! aku faham . Kawan aku boring, so tuh pasal dorang cari keja and nak dapat duit. :)

YES, aku jahat dengan dia. Dia baik ngan aku. Tapi semua neyh ada hikmahnya. Aku percaya sangat benda tuh. Aku pernah sayang dia. Aku pernah hormat dia sebagai orang yang aku sayang. So, aku tak nak dia teruk kecewa dan sakit hati dengan aku . Aku tak mahu dia tambah seidh dan sengsara fikir pasal aku. Kalau boleh aku nak kekalkan dia sebagai orang yang betul2 aku nak dalam hidup. Tapi, aku tak rasa aku adalah orangnya. Aku tak rasa.

Solat Istiqarah :) Aku sangat nak buat. Tapi insyaAllah akan buat. Aku yakin dengan apa yang aku buat. Aku ikut gerak hati aku. Walaupun kadang-kadang kepa hotak aku nie menyimpang balik untuk ingat kat dia. Aku tak tahu nak cakpa apa. Tapi, aku memang jahat. Moga Allah ampuni dosa aku dan dia :)


btw, photo neyh taken by Dayang Kacca. My darling.
Kat The Times. Suka kedai neyh. Banyak sangat buku2 yang aku nak beli!!!



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: