12 March, 2011

YA Allah :(

Maybe you guys will call me " CENGGENG " but siyesly I am so happy til I drop my tears on my shirt. haha! Bismillah. Biar aku cita elok-elok. Tadi tu lepas aku mandi semua, then aku join baring sebelah kakak aku sambil tengok HINDUSTAN kat living room. Then, tetiba makcik aku kuar dari bilik. She's on the phone with my grandma. :) Then,aku bangun and duduk sebelah makcik aku. HAHA. Makcik aku tahu aku nak cakap ngan dorang so dia pass lah phone ngan aku. Aku ckp ngan ma aku." Assalamualaikum,dik." ..... and i like..... (ma... ) Aku steady jak coz sebelah ngan aunt lagi kan. Then aku bawa hp dia masuk bilik. Ceh, bajet privacy konon. Then, banyak gila aku ckp. Tanya dorang semua sihat kah . . itu lah ini lah. Sempat gak bagitahu result spm kuar 23 haribulan. My mum just like (oke lah tuh ). Hahah! Comel mama.

Then, excited gila dengar sora my mum. Try arh tanya2 what happen, apa yang menarik. And she just said " kamu kena pergi sini, dik. Susah mau gmbrkan ". :) Happynyaa mama. Abah and atuk xdapat nak kontek coz dorang tengah dengar taklimat or ntah apa yang mak ckp tuh. Dorang kata kat sana sekarang jam 11 pagi.. nak-nak ke tengahari. Kenapa aku nak busy-body cerita ni kat blog ? Hey, sebab benda neyh 1st time dalam hidup aku mak aku jauh dari aku dalam masa yang sangat panjang. So, faham2 lah kan macam mana rasa dia. Excited and apa yang mak aku ckp macam semua aku nak tulis.

Doakan mama, abah nenek and atuk selamat menunaikan umrah dorang. Esok dorang nak ke Mekah dah. Hopely semua berjalan ngan lancar. Amin. :)


dengan Puan Rohana :)
miss u more than u know.

.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: