08 March, 2011

Kenal dulu aku siapa kalau mulut kau tak percaya dengan mulut aku.

Okeh, aku baru teringat .Dulu aku ingat satu cerita aku cakap sesuatu tentang kisah silam aku .. . THE POINT is
ada orang tak percaya.
Hal keluarga ingat aku berani kah main-main sayang ? Nasib time kita dalam group bh. Nasib aku spothing bh mw cita coz Faci(trainer) kita mw kita share kenangan pahit kita. Apa aku cakap dari mula sampai akhir tuh betul . Sahih! Mungkin cerita keluarga kita sama time tuh dan kau pun rasa lain kan ? Sampai hati bah kau begitu. Aku teda pun bh tanya-tanya. . . syak wasangka dengan kau selama aku kawan dengan kau. Aku ingat lagi time tuh. Ngam-ngam aku tengah solat sorang2 kat bilik kosong. Kamu stay2 sana then xtahu aku ada kat sana. Ndak kusyuk bh aku doa time tuh. Punya sedih aku, kau boleh-boleh persoalkan keluarga aku.

Keluarga sangat penting bh bagi aku. Walaupun keluarga aku tak adalah perfect. Tapi parents aku didik aku cukup-cukup. Mak ngan bapa kandung aku memang bercerai when i was 5 years old. Kau ragu-ragu kan ? Aku xbleh cerita benda yang aku cerita kat kem tuh... Tapi apa yang aku mahu sampaikan kat sini. Semua sahih. Apa yang kau dengar itulah yang terjadi. Jangan jadi manusia yang fake bh. Ya Allah. ;(


.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: