23 March, 2011

Selamat

Assalamualaikum to all the readers. Pertama sekali aku nak panjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi sbb bagi aku keputusan yang dapat memuaskan family aku. Bgi aku sendiri keputusan tuh buat aku tak senang. Aku tak da target mana pun untuk semua subjek aku. apa-apapun aku bersyukur dengan result aku kali nie. Tapi xda lah sehebat zaman-zaman PMR . :)

4A 3B 3D :)

yeah, tuh result aku. DETAIL ? A( math,bm,agama and pengajian keusahawan) B (sejarah, akaun dan english) D ( fizik kimia dan addmath). Reaksi cikgu-cikgu dengan keputusan SPM aku. .

1. Aku tak patut ambil fizik kimia .Sebab aku dalam base akaun.

2. Aku suppose tukar gie amik ekonomi or perdagangan

And aku rasa bagai nak jatuh. AKu bukan nak mengata or what. Tapi memang itulah pakej kat sekolah. Salah aku juga. Dulu cikgu aku pernah ajak aku drop fizik kimia. . Takpa takpa. Aku tak kesah. Benda dah berlaku. Cuma sekarang aku nak lebih maju and maju and maju. :) Aku juga bersyukur sgt2 sebab parents aku oke -oke dengan result aku kali ne. Mungkin dorang target aku dapat higher than that, tpi alhamdulillh... dorang oke. :)

So, lepas ne. Aku memang nak tumpukan dengan perakaunan. The End.



haha :) taken by my sis. Tadi abah belanja makan KFC :)
takpa, kfc tuh pun dah kira oke :)

.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: