21 March, 2011

200

Assalamualaikum and hye everyone.

Apa itu 200 ? haha. Funny. Oke, Be serius. Aku takda mood sekarang. Rasa kembung perut, nak muntah.. nak terkucir dan segala. apa yang aku dapat cakap sekarang is IM totally freaking out bout my SPM result. Yeah, wajar rite? Sebab benda yang kita nanti-nanti dah nak maii esok .

Apa yang aku nak buat ? OH NO! Tidakk!

1. Aku nak datang esok bawa zorro mask aku. Konfirm orang tak akan nampak. Terus dorang datang rapat-rapat dengan aku sambil cakap " EH? siapakah anda? " Terus aku fkir dua kali... malas lah mahu jadi femes bisuk,.. =.='

2. Aku datang awal-awal breakfast kat kantin sekolah.

3. Aku maw jumpa segala macam orang esok. Mau jadi orang paling peramah sedunia. OK, aku tipu. Orang paling pendiam !

4. Aku pakai selekeh2 jak esok. Kenapa? Yalah, semua pun lawa-lawa.. macam mana mw tarik perhatian? So, pakai lahh lain daripada yang lain. hehe

5. Aku mau lunaskan segala hutang yang ada... haha!

6. Aku mahu sangat2 jumpa member2 yang lain. Ya Allah, rindu gila ngan dorang. Suppose ada kamera bh neee!!! haiisssS!

Oke, that's ol benda2 yang aku merepek. Doakan yang terbaik untuk result spm aku . Hanya Allah ja dapat balas jasa baik kamu semua. Bismillah. . . hope everything gonna be oke..



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: