14 March, 2011

Day 3 : 10 things that I hate.

Mornings readers! Hye and Cheer Up! Today I'm feel excited and really tired due to the activities that happen yesterday. Where am I ? Oke.

The "10 things that I HATE "
(muka pun cm gerun gila!)


1. I hate when I've flu. I will sneeze and sneeze rapidly. It makes my day really bad!

2. I hate when people around me tengok saya macam something wrong. Then, self-confident aku pun turun mengelabak! Menyampah yaww~ =.='

3. Benci bila seseorang berubah gara-gara kita. Aku lagi sakit hati bila dia berubah kepada yang buruk-buruk. Aku sangat sakit hati .

4. Benci dengan orang hipokrit. Sangat lah sangat. Depan nampak baik gila! sekali di belakang , naaa. . .jahat ! Bagus lagi aku rasa if ada orang yang mula-mula kita anggap raj segala penjahat and rupa-rupanya dia baik . :)

5. Tak suka dengan ambuyat! Sebab tak masuk and tak dapat pun telan. Hahaha!

6. Tak suka dengan keadaan yang ramai sanagat orang. Sebab benda tu boleh buat aku pening. Bukan kat rumah oke ? Kat shopping kompleks for example.

7. Tak suka bila kawan makan kawan.

8. Tak suka kena marah sebab aku cenggeng. Tapi tu mula-mula. Aku kena menangis dulu baru benda tuh masuk kat kepala otak aku. hehe!

9. Tak suka dengan lelaki yang keja dorang pie mengorat perempuan saja! Gatal gila.

10. Tak suka bila aku tengok perempuan pakai tudung then pakai baju singkat. Meannss baju tuh ngam-ngam kat atas pinggang and ketat gila and pakai pun yang lengan pendek. MasyaAllah. Aku ne ckp gini bukan aku trip alim or what. Tapi sebagai orang yang sama dengan kamu-kamu yang memakai hijab tuh, aku kenalah sound-sound kan ? oke.

That's all for me. Thanx and syukran :)




.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: