12 March, 2011

Punya aku mono!

Assalamualaikumu dan salam sejahtera. Aku tengah berehat ne. Tengah berehat setelah penat aku mengerjaakan kerja-kerja di rumah ne. Tadi pagi-pagi lagi aku dah bangun . Awal . Makcik aku kata nak gie orang kawen. TAPI macam tak jadi pula. Hurm, oke. Then, aku bangun tanpa mengenal pa itu penat and terus pie dapur. urus itu and ini. Makcik aku lagi satu keluar sebab dia nak urus tiket dorang. So, dorang balik Perak this 21hb. :( Then-then-then, aku pie lah rehat-rehat. Aku rehat aku saja nak update belog. Dah nama pun takda keja. Ohya, perut aku macam crap semacam. Memang aku ABC(Allah bagi Cuti.) but, bukan cramp gara-gara itu. Kalau aku tunduk semcam and angkat benda2 yang berat. . .thennnn dia terstuck.

Aku TAHU kenapa tuuuu...........???

then , aku stay dalam bilik. And tup-tap dia datang .Seems like marah-marah gitu. Ya Allah, aku baru duduk kejap nie. Yang dia dari tadi duk melepak depan TV tuh pa benda? Aku bukan nak berkira tapi peliks gila. Aku tahu semua benda dah beres kat rumah. Buat pa aku nak rileks2 kalau rumah tunggang langgang. Sabar. Aku memang main lantang kat dia tadi. Aku minta maaf. Tapi kau tak tahu apa yang aku dapat. Kau tak tahu.

Buat niat aku nak tinggikan suara kat kau tadi. Tapi kau tengok and kw jugde akiu lain-lain. Mak aiii. Kau tua bh dari aku. Tapi napa kau seem like budak-budak ? Macam mana kalau abah mama teda bh. Macam mana kau mahu urus aku yang sendiri tunggang-langgang ne. :( . AKu sayang gila ngan kau. U r the only sister that i've got. But, please change ur attitude. Terima kasih. Love you. Aku nangis. .



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: