14 March, 2011

Enjoy gila.

Assalamualaikum dan salam sejatera kepada pembaca yang comel2 belaka. haha!


Hari ne aku happy gila sebab banyak benda yang aku buat. Semalam aku ada tengok Lee Chong Wei main game. Dia menang. Fuhh, tabik spring aku. Bagus juga game dia semalam. Then, dalam 2.30 pagi cenggitu aku take nap. :)

Esoknyaa.. Aku bangun pagi-pagi buat sarapan and mandi siap2. Semua orang time tuh belum bangun lagi tw. Hahaha! Memang ulungg lah aku. Terus aku stay rumah AINNNNN ku sayang. Dia belum bangun lagi tuh . Aku kol-kol dia, tapi tak bangun-bangun pun. Oleh itu, aku pie jumpa mak dia minta bangunkan anak dara sorang tuh .Bangun terus bah dia. Hahaha! Aku lepak-lepak sana adalah juga dalam setengah jam .Then amik bus pie terminal. Kat terminal jumpa Nina and kami round2 CP. Makan dulu bh act. Kesian dia, demam. And FYI, kerabat diraja yang ditunggu2 sangatlah lamabt datang. Padahal kami ne penat suda . Mengantuk gila kat CP.

Then member-member datang and kami buat hal kejap. Terus gerak gie 1B :) Kat sana kami pie main bumper car!!! Addict gila aku dengan benda neyh. Mula-mula aku ngan Daud, then yang second round aku stand untuk diri sendiri! BESTTT! Terus aku ter-imagine mahu driving. Peewiiittt, makin aku mahu laa. NVM, cari duit dulu. hehe.

Sekarang kita pergi kepada part yang best sebelum kami pulang. MAIN BOWLING~ Tapi buruk, 2 orang kawan aku tak main! Haisssh~ Malu-malu kali dorang . Kesian sorang kawan aku yang kecik molek comel-comel ne, abis dia jadi mangsa buli ooleh kawan-kawan aku. Hehe. Nina pula ... FUHHH~ sangat terer last2 main bowling ne. Anuar, macam biasa. Terer. Hehe. AKu ? Adeyhhh. Bengkak ibu jari :) AKu tak kesah sebab aku enjoy . Cuma time final tuh, aku sot skit. Tengah2 aku nak baling... boleh-boleh bola tuh terpelecot dari tangan aku and terhumban kat belakang. HAHA! Sanga unikk. Act, time tuh tangan dah xpower ..SEBAB penat ody. hehehe. Member yang lain gelak habis. Menyampah aku! hahaha.

Then , balik rumah aunt amik. Aku singgah beli Mcflurry Oreo and jalan2 kejap kat 1B tuh. Then masuk ja kerete. Aku terus terlelap. Jalan sangat JAMMED! Buka-buka mata jak . . depan rumah suda. Hehehe. So, as a conclusion. I'm happy . Don't know what to say. Sebab aku tak expect aku boleh rapat dengan orang-orang yang aku tak rapat. HEHe.

That's all for today and salam.



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: