08 March, 2011

webcam :)



excited ? Frust ? Naaaaa a'. . I'm just fine rite now. It's oke. I'm the one who choose this part to happen. I'm oke lah. Siyezly. Walaupun aku lonely, tapi aku really nak focus ngan study lepas neyh. No more PUPPY LOVE. EEEEhhh, skema gila ayat, kw!

Huh? Apa yang aku nak ckp sini, aku nekad kali neyh. InsyaAllah. Mula-mula memang aku di ambang kesengsaraan lah. Serius neh. Sangat sakit. Tapi aku fkir untuk diri aku dan untuk kebaikan kami berdua. Aku bukan nak cakap lebih-lebih. Tapi, aku tahu mana yang betul dan mana yang silap. Aku ambil risk macam neh memang aku nekad kat dalam hati. Mungkin kamu lepas neyh chop aku as PEREMPUAN JAHAT tak pandai hargai boyfriend sendiri. MasyaAllah!

Aku pernah sayang dia . Aku tahu dia siapa. Aku kenal macam mana dia. Aku kawan dia. Akuu lawan dia. Tapi, bukan maksud aku selfish. Bukan. Aku cuma tidak mahu berfoya-foya. Aku sedar aku manja dan sangat ingin dimanjakan. Tapi, aku mahu stop . Aku mahu jadi indipendent. Aku tak takut nak cakap sekarang aku admire seseorang. Oke! Admire seja k . Dalam kamus hidup aku. Kalau aku admire, memang admire. Aku tak pernah pandang serius dengan hal tuh. Please jgn salah faham dengan aku k .

Mungkin aku tak percaya lagi dengan benda-benda neyh kot. Aku silap actually kapel-kapel dalam peringkat umur macam neyh. Sepatutnya nnti time aku dah keja kan ? InsyaAllah, aku tabah. Pray for me. :)

Untuk si Dia.
Please don't do anything that will make u become worst. i'm begging u, dear. I know it's hard for you. But, you must know why i'm doing this. Get your new life. NOT today! Noo. Take your time.




see, i can feel how free i am :)


.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: