17 March, 2011

Cerita hati ke hati

Assalamualaikum kepad semua pembaca dan juga siapa-siapa lah. Hahaha! Aku malas mahu skema-skema dengan entry kali ne. Sangat pening plus over excited dengan benda-benda yang terjadi hari nie. BTW, ada kazen mumuk aku kat rumah . DANIEEELL! hahhaha. Dia selesma . Terus tadi aku pie lah angkat dia( dukung) then puuuuttttttt! Dia kuntut nee. AHahaha! COMEL, kan ?


Enough with that. Kita pergi dengan cerita yang menarik berlaku hari ne. 1st, aku dapat tahu satu benda hari ne. Benda yang selama ne jadi persoalan kat kepala otak aku. Alhamdulillah, nanti setel kot cerita tuh. Serious, kalau aku buat cerita ne... CONFIRM siap satu naskah novel! hahah! Sekarang tak dah masalah sangat dah. Tinggal tunggu result. So, kepala otak tak bercelaru sangat. SEE! Gara-gara benda tuh aku gila! ahaha! Oke, aku gurau. :D

Then, apa yang aku mahu ckp sini adalah . . . PENATTTT! Sekian terima kasih.


dari kiri :
Daud - he's great. Sangat sopan dan hormat perempuan . Suka tgk gaya dia yang gentle.
Anuar : Dia abang aku kat TEKNIK . Hehe. Dia sporthing and lawak gila ! haaha. Tapi, dia jenis menjaga juga . haha!
Nina : Dia sporthing , dia pandai. tapi langsung tak sombong! Happy dapat rapat ngan dia .



hahaha! Kat sini plus CUCU.
Syahrul : Dia oke , sot-sot and paling trip .ahaha! Tapi siyez. Dia baik :)

AND THIS IS UMI :)
Dia comel kecik2 orangnya and cantik . Dia ada dimple!!! Tambah lah dia cute. Dia baik and sangat banyak ckp. Tu yang aku suka berkawan ngan dia. Aku sekarang lebih anggap dia adik aku sebab dia kecik and comel jaaa untuk di tengok. haha!





..

Gambar kat bawa ne pula adalah gambar budak perempuan yang sangat suka dengan syok sendiri. hahaha!




this is the IKHLAS smile for you guys. :)

Doakan pika dapat result yang bagus. AMin.



.:Tot Tot Tot, Sekian Terima Kasih:.

0 comments: